Komatsu Forest: Smarta Servicekit förenklar arbetsdagen

2019-05-01 09:00

Ko_ProSelect_MG_4988_small.jpg

Alla skogsmaskinsägare vill ha en så problemfri och lönsam arbetsdag som möjligt. Därför har Komatsu Forest tagit fram ett antal olika Servicekit som innehåller de viktigaste detaljerna som du kommer att behöva till din skogsmaskin.

När en liten detalj saknas, en säkring, smörjnippel eller stålplugg kan det bli både dyrt och besvärligt. I vårt ProSelect-sortiment finns numera flera Servicekit – som garanterar att du alltid har rätt detalj på plats när du behöver den. 

Servicekiten består av sortimentslådor i olika storlekar med innehåll som vi vet att du kontinuerligt kommer att behöva i takt med att maskinen producerar. På så vis blir det enkelt att se till att maskinens nödvändigheter alltid finns nära till hands ute i skogen, men också att hålla ordning bland alla dessa smådelar. 

I sortimentet finns servicekiten Nord-Lock, Fuse & Relay, CLS, Caps & Plugs samt O-ring.

Komatsu Forest rekommenderar att man alltid använder ProSelect till en Komatsu-maskin. Innehållet i dessa Servicekit är kvalitetssäkrat och godkänt för användning i våra skogsmaskiner och i våra system. Du kan alltid känna dig trygg med ProSelect – då producerar maskinen som bäst, och fungerar så som det är tänkt. 

www.komatsuforest.se

2019-05-19 11:11OKQ8 gasar på med gröna bränslen i tanken
2019-05-18 11:11Brist på granfrö hotar - miljonbelopp satsas för säkrad skörd
2019-05-17 11:1115 procent högre försäljning under Volvo CE:s första kvartal
2019-05-16 12:11Skogforsk: Nya svensk-finska användningsrekommendationer för tall
2019-05-15 11:11Mercedes-Benz Trucks årets generalagent för andra året i rad
2019-05-14 11:11Skogforsk: Helträdsuttag växlar stamved mot bränsleflis
2019-05-13 11:11Scanias rekryteringssatsning: The Big Mission
2019-05-12 11:11Svenska priser klara för eldrivna Mercedes-Benz EQC
2019-05-11 09:11Hydroscand öppnar butik på Värmdö
2019-05-10 11:11Underhållsplanen 2019-2022 redovisar effekter av planerade åtgärder på väg och järnväg

Gå till arkivet »